۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۳

حجت‌الاسلام مصلح:

حماسه اقتصادی با حضور جامعه کارگری محقق می‌شود

حماسه اقتصادی با حضور جامعه کارگری محقق می‌شود

دشتستان - خبرگزاری مهر: امام جمعه برازجان گفت: حماسه اقتصادی با حضور جامعه کارگری محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نمازجمعه برازجان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین است و عمل به دستورات اسلام و قرآن در هر شرایطی لازم است و باید با تقوا و عمل صالح راه سعادت را طی کنیم.

وی با اشاره به میلاد فاطمه زهرا(س) افزود: زن در اسلام جایگاه خاصی دارد و هر کس همسری را برگزید باید او را اکرام کند و زن به عنوان کارگزار نیست بلکه شریک زندگی و همدم مرد است و نباید همانند غربی‌ها از زن به عنوان کالا استفاده کرد.

امام جمعه برازجان در ادامه به میلاد امام خمینی(ره) اشاره کرد و ابراز داشت: امام خمینی(ره) نیز از فرزندان فاطمه زهرا(س) است و ایشان نیز منشا خیر کثیر بوده‌اند.

مصلح با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها تصریح کرد: شوراها باید صادقانه به مردم خدمت کنند و امور مردم را پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: مردم نیز در انتخابات به انسان‌های شایسته و اصلح رای دهند تا شاهد کشوری آباد و زیبا باشیم.

مصلح به شخصیت ارزشمند شهید مطهری اشاره و تصریح کرد: شهید مطهری با تز اسلام منهای روحانیت مبارزه کرد و با اندیشه و تفکر بالای خود به معرفی مبانی اسلام اصیل پرداخت و جایگاه ارزشمندی در بین علما و روحانیون و جامعه علمی دارد.

وی با بیان اینکه شهید مطهری باید به خوبی معرفی شود گفت: تبیین اندیشه این شهید والامقام امری لازم و ضروری در شرایط کنونی است.

امام جمعه برازجان با اشاره به روز کار و کارگر افزود: حماسه اقتصادی با حضور جامعه کارگری محقق می‌شود و باید حمایت لازم را از این قشر داشته باشیم.
 

کد خبر 2040951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha